Ensam i Mexiko

befinner mig just nu i San Cristobal, Mexiko. Ensam! mitt resesallskap fick reda pa i sista minuten att hon inte kunde folja med...vilket ar jattetrist, men jag bestamde mig for att aka enda. Vet dock inte riktigt vad jag gett mig in pa...haha..

Men hittills har allt gatt bra (*peppar peppar*). 13 timmar med deverse olika bussar (tokvarmt och trangt) men gick overaskande bra. Hade sallskap av en Kille fran Kanada jag lart kanna i Antigua. Sa tur det, vet inte om jag klarat alla konstiga bussbyten. Maste dock gora samma sak ensam pa vagen hem..hm...jaja tar det da.

sa min forsta dag har spenderades gande med min stora ryggsack pa ryggen. efter lite efterfragningar (pa min skitdaliga spanska) hittade jag tillslut ett Hostel. trevligt stalle med en helt underbar takterass! utsikten ar helt fantastisk =) gratis internet, kok man kan laga egen mat...tv (!) =) har ett eget rum och eget badrum. kostade lite mer (fortfarande billigt) och det ar sa vart det. behover verkliogen sova ordankligt. inte blivit sa mycket sadant den senaste tiden.

Det lilla jag an sa lange har sett av mexiko ar tokvackert! Regnade en stund idag dock...

nej, dax att ta en dusch och hoppa ner i sangen (som for ovrigt ar mycket skonare an den hemma i Antigua)
Skriver mer imorgon. Far se vad jag hittar pa. Inga planer. Men mitt liv funkar best sa...=)

natti natti

Kommentarer
Postat av: elin

hej, skönt att höra att du har kommit fram som du ska! =) hoppas att hemresan går lika bra! =) pussar o kramar

2008-04-13 @ 13:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0