Sagt upp min lagenhet i Sverige...

...GALET!

maste hitta en ny hyresgast innan denna manad ar slut...intresserad? hor av dig!


maste saga att allt borjar bli mer verkligt nu. jag ar inte bara i Guatemala pa semester, jag bor har! For innom kort ar jag hemlos i sverige. och har mitt hus har som jag delar med 5 till. Har ett jobb och pluggar...vanner.. shit, jag bor har!

maste saga att Antigua ar en underbar stad att bo i, sa jag klagar absolut inte! saknar mina vanner fran sverige bara...som fan!



Ska ut med nara- och nya vanner till Rainbow ikvall, ska bli jatteroligt! till och med tagit ledig fran jobbet ;) nojd! Far ta och fira att jag tagit steget och valt att leva i ett land pa andra sidan jorden fran vanner och familj...hm, skumt. men livet ar underbart har =)

Forvirrande. roligt. galet. nervost. forvantansfull. lycklig - Blandande kanslor!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig SÅÅ mycket gumman! Jag kan inte fatta att det är sant att du inte tänker komma hem på länge, men jag är jätteglad att det känns bra för dig. Du är så modig som vågade ge dig iväg på det här äventyret, du är min förebild! =) jag har gjort en blogg jag med.. Vi får se om det blir nått med den, men jag tänkte att kanske det hjälper att skriva av sig lite. Jag har pratat med din mamma och vi ska hjälpa henne så gott vi kan med att tömma ur din lägenhet. Sköt om dig. Kramar

2008-04-09 @ 20:38:54
URL: http://borkanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0