jul imorgon...

....

fick ett telefonsamtal fran mamma idag. hon ville egentligen bara meddela att de snart skulle kla granen dar hemma... utan mig...
det ar just nu tisdag kvall har i Guatemala, dan fore julafton. ingen sno...ingen familj...INGEN UPPERSITTARKVALL MED BINGOLOTTO.

sitter och lyssnar pa Carolas julsanger pa youtube. om jag blundar sa ar jag hemma i sverige. jag kan se granen, mamma, pappa, lillebror...o sa hunden o katterna sa klart. och all go julmat.

maste erkanna att de kommer en o annan tar, for nar jag oppnar ogonen igen ar jag langt bort fran dem jag vill vara nara...


kommer sakert fa en trevlig jul enda, kommer jobba vilket jag inte har nagot emot. vi har julgran i baren, o de e mer julkannsla dar an nagon annan stans i stan. och jag har en valdigt speciell person vid min sida som finns dar hela tiden o gor allt battre.


vill onska alla mina vanner o familj en riktigt god jul! Ni finns med mig hela tiden...

god jul!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

På den här bloggen händer det inte mkt ;)

2009-03-17 @ 15:02:35
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0