Konstutstallning pa torsdag...

...spannande!!

Har ar annonsen for utstallningen:



hehe, de har lite problem med att stava mitt namn, men va gor det! skitkul ska de bli! sa de bar av till Guatemala City pa Torsdag for att delta i utstallningen. lagger upp bilder fran den kvallen nar det ar over. lite nervos faktiskt...hehe

de har ar en av miniatyrenrna jag staller ut: (ej inramad vid fototillfallet) hehe, plus att bakgrunden ar en mindre attraktiv orange soffa. sa rakna bort det ;)



staller ut tva miniatyrer till, sa totalt tre. far se om jag saljer nagot. maste saga att huvudsaken ar mer att gora reklam for sig sjalv. att folk far upp ogonen for vad jag gor, som forhoppningsvis kan leda till storre saker i framtiden.

onska mig lycka till!


Abrazos

Kommentarer
Postat av: Johan Sjöström

Är stolt över dig! Gud vad roligt. Vill se bilder ifrån utställningen snart!



Kram!

2008-12-08 @ 21:25:41
URL: http://johansjo.com
Postat av: Anna

Åhhh vad spännande det ska bli att få höra hur det gått! Häftigt! Haha och galet bra stavning där :) Puss

2008-12-11 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0