5 manader senare...

...och jag ar fortfarande kvar i Guatemala. Idag ar det alltsa exakt 5 manader sedan jag befann mig i Sverige pa en snoig flygplats, en tidig februarimorgon och vinkade hej da till mina foraldrar. tiden gar sa fort...

jag trivs bra har, men dagar som denna far mig att tanka pa de jag inte far uppleva med dem som kanner mig val. vanner som gar igenom svara stunder, far barn...jag borde vara dar!
tanker pa er varje dag, de ska ni veta.

..........

skrev senast om midsommar, och jag lyckade faktistk fa till en kalaskvall...natt...morgon.

Midsommarfirandet borjade pa mitt jobb, Cafe No Se. inte sa konstigt med tanke pa att jag faktiskt jobbade den kvallen. blandade drinkar med blommor i haret, var himla uppskattat faktiskt. gjorde aven ett par kransar till mina vanner och kollegor, alla ville vara svenskar for en natt =)
kom ifran jobbet runt 02.30 den natten, lagom rund under fotterna, och midsommarfirandet fortsatte i mitt hus i klassisk svensk anda, massa alcohol, vanner och musik. de mesta folket droppade av runt 4.00-tiden. kvar var jag, de tva hollanska tjejerna jag bor med, och Kyle (nightmannager pa mitt jobb)

vi spenderade resten av natten och morgonen uppe pa var solterass. vad vi gjorde och varfor...hm, har ingen aning. men gud sa kul vi hade!! vi var aldrig trotta, madde aldrig daligt... bara hoppade runt (vi har nog 200 "hopp-bilder) och hade olika ideer for oss. (klappa vulkanen, leka flygplan, ligga i Seans pick-up truck)

Kyle somnade i en stol runt 6-tiden.
vi fortsatte...

..sista bilden fran var otroligt harliga midsommarnatt ar tagen utanfor Y tu Pina; 8.30 morgonen efter... De var midsommarfirande a la Guatemala!

hela natten var bara ren gladje! och om man gar igenom de 307 bilderna vi tog den natten kan man se hur de gar fran natt..till soluppgang...till dagsljus. Fantastiskt!

Har ar nagra av bilderna:


...................
...................

Och sa har lycklig var jag 8.00 pa morgonen, i Seans Pick up-truck:




Sista hoppet 8.30 am




Hoppas ni i Sverige hade en trevlig Midsommar! Min var...lang...och helt fantastisk!
Saknar er alla!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härliga bilder :)

Hoppas att du har det bra där borta!



Kram

2008-07-04 @ 09:13:17
URL: http://mikaela85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0