For exakt ett ar sedan...

... upplevde jag en av de absolut jobbigaste och svaraste dagen sa har langt i mitt liv. Jag och min davarande festman separerade. 16/7 - 07. kan inte fatta att ett ar har gatt.
Laste mitt gamla inlagg som jag skrev en vecka efter separationen. och jag kommer verkligen ihag smartan jag kande da. alla minnen kom tillbaka.

men jag skriver inte detta for att gora nagon snyfthistoria av det hela. utan mer som en hyllning till det som har varit. for aven hur jobbigt och smartsamt det hela var (vilket det verkligen var), angrar jag inte forlovningen for en sekund. det ar en del av min livshistora och skulle inte ta bort de aren vi hade for nagonting.

Da, 16/7 - 07 Dagen som forandrade mitt liv. Bodde i Nynashamn i en lagenhet tillsammans med min fastman. Jobbade pa Rosengarden men hade seriosa tankar pa att soka jobb som inslagsproducent.
En solig dag i nynashamn, Sverige. Dagen spenderades ute pa ringvagen med min festman. Verkligen en vacker svensk sommardag. Men under kvallen forandrades allt. Vi befann oss i var gemensamma lagenhet. Och under flera timmars samtalande, tarar och forvirrande kanslor kom vi gemensamt fram till att det basta for oss bada var att ga skilda vagar. Svaraste beslutet jag tagit so far.

Nu, 16/7 - 08 Bor i ett hus i Antigua, Guatemala, som jag delar med (fortillfallet) 3 personer fran olika delar av varlden. Jobbar som bartender och pluggar spanska.
En underbart vacker, solig dag i Antigua, Guatemala. Har spenderat dagen vid el pilar (nagra pooler uppe i bergen) med en person som betyder otroligt mycket for mig. har blickat ut over de grona bergen och de maktiga vulkanerna samtidigt som en arm haller om mig.
"We are living a beutiful life"

och jag kan inte gora annat an att halla med.

Men det ar konstigt hur livet kan forandras sa kraftigt. Och om liknande stora forandringar kommer ske, var befinner jag mig nasta ar vid den har tidbunkten?

...
...

Men innan jag springer ivag till jobbet vill jag passa pa att skicka en tanke till den person som haft ( och alltid kommer ha) en speciell plats i mitt hjarta, Uno. Aven om vart forhallande till varandra ar annorlunda nu an det har varit, kommer du alltid vara min basta van.
Jag onskar dig all lycka med vad du an tar dig for. Jag vet att du ar lycklig, och du lever det liv du vill leva. Och det gladjer mig. Och jag gor samma sak.
Ta val hand om dej, sa ses vi den dagen jag bestammer mig for att komma tillbaka till sverige.

"spiderpig, spider pig, does whatever spiderpig does...tralalalala..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0