*saknar

Sag en bild pa mina foraldrar igar.

Hittade den bilden i en bilddagbok som en av mina barndommsvanner, Johanna, har lagt upp. Bilden var tagen for lite over en manad sedan, I ett soligt sommarsverige. Det ar inte samma bild jag minns...

...var sa konstigt att se dem! Dom forandras...jag forandras...men vi kan inte ses. De tar ett helt varldshav emellan oss.


Och tanken pa att jag inte kommer traffa dem forens om 7 manader (de har sagt att de kommer hit och halsar pa mig I Februari) ar helt galet.

Hoppas pa att de kommer tidigare an sa.





"sista" bilden tagen pa mig och mina foraldrar, kvallen innan jag lamnar Sverige, 2 Februari-08. Trotta, bleka och med en kansla i kroppen som inte gar att beskriva. Nar ses vi igen?

.................



"sista" bilden tillsammans med nagra av mina narmaste vanner. Nar ses vi igen?

Ni finns med mig varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0