Vi har en ny hund!


Vi hittade denna lilla krabat i en bar for tva dagar sedan. Han smalte vara hjartan men blev utslangd darifran.

Senare pa natten hittade en van honom i parken.



Dagen efter tog vi honom till vetrinaren. Stackaren var tackt av loss och jattemager.

Men efter att ha blivit tvattat, klippt, lossen borttagna och fatt lite sprutor (mot rabies bla) var det en pigg och glad liten vovve som motte mig, cristel och anna I vetrinarens vantrum.


Gud sa lyckliga vi var!



Nu galler det att fa honom pa fotter igen. Med ratt mat och vitaminer hoppas vi pa att han har gatt upp I vikt tills nasta vetrinarkoll om en manad.

Men han har redan lart sig att sitta (oftast iaf) och kommer nar man ropar.

Han ar min nya lycka harnere.




Mitt nya lyckorus fick mig aven att jogga imorse. Gud vad jag behoved det! Var uppe 7.30 am, kalas! Ska forsoka halla det uppe, lite svart dock om jag jobbar natten innan o kommer hem vid 3.00-tiden... men de e mitt mal, ut o springa fore frukost atminstonne 3 dagar I veckan.


ska springa tillbaka till huset nu o mysa med min nya alskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0