Tydligen snart midsommar (!)

kanner att man inte riktigt har koll pa vad som hander i sverige. tiden gar sa fort! midsommar pa fredag, nar hande det!? hm, tror inte jag kan hitta nagon midsommarstangsliknande pryl har... och vart e den gravade laxen, farskpotatis, snapps och hart brod?!

hm, far bli tortilla, bonor och tequila...yey!


foresten, mitt nya rum (flyttat upp fran undervaningen) fonstret ni kan se till hoger, dar bor jag!! tva rum till pa overvaningen, sen tre nere, plus koket. klagar absolut inte pa min utsikt! =) Vulkanen Agua som man kan se i bakgrunden. och sen var kanot (!) jag lever med galna manniskor =)

mitt nya rum till hoger. och var kanot (!) och sa vulkanen Agua saklart! kan inte klaga pa min utsikt..=)



for onska alla i sverige en Glad midsommar!  tanker pa er!
och snalla, at lax at mig ocksa!!!


besos y abrazos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0