Sjuk och hemlangtan

Ar just nu tokforskyld! snorvlar och huvudvark. och sa har jag borjat fatt hemlangtan. det kommer i sma vagor (inte fyllevagor, anna och helena!;))

Men jag vet och kanner att jag behover vara har. Det ar bara jobbigt ibland nar man saknar sina vanner och familj. Har underbara personer omkring mig, men ni forstar sakert vad jag menar...


Har slingat haret foresten (ljusa slingor). vill ha det mork, men det blir solblekt sa fort sa de e ingen ide. Sa har ser jag ut nu for tiden har borta pa andra sidan jorden:

image35


observera att jag faktiskt ar lite solbrand! =) Men kommer jobba mer pa den nar vi aker (forhoppningsvis i slutet av nasta vecka) till Mexiko! =) jippi!

ska se till att bli frisk tills dess dock...


sa nu vet ni hur jag ser ut. glom inte bort mig dar borta! for ni finns med mig i mina tankar varje dag.
puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag vet i alla fall hur du kanner med hemlangtan och allt.. Har det sa ibland jag ocksa, men det kanns anda skont att vara borta ett tag fran allt, aven om min vardag nog ser lite annorlunda ut om man jamfor med din

2008-03-28 @ 03:05:20
URL: http://hannamia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0